Drukuj
Rządowy Program Odbudowy Zabytków - edycja 2. Czekamy na zgłoszenia od mieszkańców

Ogłoszenie Burmistrza Miasta Łuków o naborze wstępnych zgłoszeń proponowanych do aplikowania o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – Edycja 2.

Na podstawie § 3 ust. 2 pkt 2 Uchwały Nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Burmistrz Miasta Łuków ogłasza nabór wstępnych zgłoszeń proponowanych do aplikowania o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – Edycja 2.

Podmioty uprawnione mogą ubiegać się za pośrednictwem Miasta Łuków o udzielenie dotacji na nakłady konieczne, określone w art. 77 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w ewidencji zabytków.

Wstępne zgłoszenia należy składać w formie papierowej w Urzędzie Miasta Łuków – Punkt Obsługi Interesanta (pok. nr 19), ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w terminie od dnia 28 lipca 2023 r. do dnia 03 sierpnia 2023 r. w godzinach od 7:30 do 15:30.

Szczegółowe zasady naboru określa REGULAMIN NABORU WSTĘPNYCH ZGŁOSZEŃ PROPONOWANYCH DO APLIKOWANIA O DOFINANSOWANIE Z RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW – Edycja 2.

Wstępne zgłoszenie należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do ww. Regulaminu.

Wstępne zgłoszenia złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.

Złożenie wstępnego zgłoszenia nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.

 

Burmistrz Miasta Łuków
/-/ Piotr Płudowski