9-osobowy zespół - w skład którego weszli radni miejscy i pracownicy Urzędu Miasta Łuków - będzie nadzorować pierwszą w historii miasta edycję budżetu obywatelskiego. Do zadań Zespołu należeć będzie m.in. sprawdzenie pod kątem formalnym i merytorycznym wniosków z propozycjami inwestycji, które złożą mieszkańcy do 18 lutego.
Zespół ds. budżetu obywatelskiego powołany został w drodze zarządzenia przez burmistrza miasta. Nad postępem prac związanych z Łukowskim Budżetem Obywatelskim pracować będą:
- Mateusz Popławski - Zastępca Burmistrza Miasta Łuków;
- Leonard Baranowski - radny Miasta Łuków;
- Maciej Nurzyński - radny Miasta Łuków;
- Sebastian Ignaciuk - radny Miasta Łuków;
- Arkadiusz Pogonowski - radny Miasta Łuków;
- Monika Ostrowska - starszy inspektor Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Łuków;
- Anita Wojtal - Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Łuków;
- Maciej Tomasiak - Naczelnik Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Łuków;
- Tomasz Goławski - Kierownik Referatu Promocji w Wydziale Zarządzania Projektami i Promocji Urzędu Miasta Łuków.
Członkowie Zespołu oprócz zaopiniowania pod kątem formalnym i merytorycznym propozycji inwestycji składanych przez mieszkańców w ramach budżetu obywatelskiego, będą także czuwać nad procesem głosowania na poszczególne projekty. Ogłoszą także wyniki głosowania mieszkańców. Będą także konsultować się z właściwymi jednostkami lub osobami w przypadku, gdy zajdzie potrzeba złożenia dodatkowych informacji na temat proponowanych przez mieszkańców rozwiązań.