Burmistrz Miasta Łuków zawiadamia o podjęciu przez Radę Miasta Łuków Uchwały Nr XC/710/2024 z dnia 25 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego miasta Łuków. Plan ogólny jest sporządzany dla obszaru całego miasta w jego granicach administracyjnych. Jednocześnie zawiadamia o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko w procedurze strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego projektu planu ogólnego.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu ogólnego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko, kierowane do Burmistrza Miasta Łuków.
Wnioski należy składać na obowiązującym formularzu zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Łuków na stronie internetowej pod adresem: https://umlukow.bip.lubelskie.pl/ (zakładka Urząd Miasta > Poradnik Interesanta > Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego > Wnioski do aktów planowania przestrzennego > Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06 września 2024 r.
Formularz dostępny jest także POD TYM ADRESEM.
Na ww. formularzu składający wniosek zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski na formularzu należy kierować w formie papierowej na adres: Burmistrz Miasta Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków lub w postaci elektronicznej na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta Łuków.
Burmistrz Miasta Łuków
/-/ Piotr Płudowski
DO POBRANIA: