Od 5 do 19 sierpnia mieszkańcy Łukowa będą mogli składać propozycje zadań do zrealizowania przez Miasto ze środków Łukowskiego Budżetu Obywatelskiego. Poniżej prezentujemy ważne terminy, które powinny zapamiętać osoby chcące wziąć udział w kolejnej edycji tego typu inicjatywy w naszym mieście.
Jak wynika z opublikowanego przez burmistrza Łukowa zarządzenia, wyniki IV edycji Łukowskiego Budżetu Obywatelskiego (z realizacją zadań w 2025 r.) mają zostać podane do publicznej wiadomości 27 września bieżącego roku. Wcześniej jednak będą miały miejsce inne procedury związane m.in. ze składaniem propozycji zadań przez mieszkańców, oceną zadań, a także samym głosowaniem na wybrane pozycje.
Pełny harmonogram Łukowskiego Budżetu Obywatelskiego na rok 2025 dostępny jest poniżej:
- 5.08 - 19.08.2024 r. - zgłaszanie projektów do Łukowskiego Budżetu Obywatelskiego
- 5.08 - 26.08.2024 r. - weryfikacja / ocena złożonych projektów
- 30.08.2024 r. - publikacja listy projektów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do głosowania
- 6.09.2024 r. - sporządzenie listy mieszkańców uprawnionych do głosowania
- 9.09 - 23.09.2024 r. - głosowanie na projekty budżetu obywatelskiego
- 27.09.2024 r. - ogłoszenie wyników głosowania na poszczególne projekty i wskazanie projektów do realizacji