9-osobowy zespół - w skład którego wchodzą radni miejscy oraz pracownicy Urzędu Miasta Łuków - nadzorować będzie prace związane z przeprowadzaniem kolejnych edycji Łukowskiego Budżetu Obywatelskiego. Do zadań Zespołu należy m.in. sprawdzanie pod kątem formalnym i merytorycznym wniosków, które będą składać mieszkańcy w kolejnych edycjach BO.
Zespół ds. budżetu obywatelskiego tworzą:
- Mateusz Popławski - Zastępca Burmistrza Miasta Łuków;
- Bartłomiej Bryk - radny Miasta Łuków;
- Sebastian Ignaciuk - radny Miasta Łuków;
- Monika Jędrzejkowska - radna Miasta Łuków;
- Arkadiusz Pogonowski - radny Miasta Łuków;
- Monika Ostrowska - starszy inspektor Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Łuków;
- Anita Wojtal - Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Łuków;
- Maciej Tomasiak - Naczelnik Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Łuków;
- Tomasz Goławski - Kierownik Referatu Promocji w Wydziale Zarządzania Projektami i Promocji.
Aktualny skład Zespołu ukształtowany został w drodze zarządzenia przez burmistrza Łukowa, a wcześniej swoich przedstawicieli do tego gremium wyznaczyła też Rada Miasta. Osoby wchodzące w skład Zespołu, oprócz zaopiniowania pod kątem formalnym i merytorycznym propozycji inwestycji składanych przez mieszkańców w ramach budżetu obywatelskiego, będą także czuwać nad procesem głosowania na poszczególne projekty. Ogłoszą także wyniki głosowania mieszkańców. Będą także konsultować się z właściwymi jednostkami lub osobami w przypadku, gdy zajdzie potrzeba złożenia dodatkowych informacji na temat proponowanych przez mieszkańców rozwiązań.