Burmistrz Miasta Łuków zawiadamia, że w dniach od 12 do 28 lutego 2021 r. na terenie miasta Łuków upoważnieni przez Burmistrza Miasta pracownicy będą doręczać mieszkańcom Łukowa decyzje w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego na rok 2021.
Osoby doręczające decyzje nie mają uprawnień do pobierania wpłat podatków wynikających z decyzji. Wpłat można dokonywać w kasie Urzędu Miasta lub na rachunek bankowy znajdujący się na odwrocie decyzji.
Decyzje należy pokwitować czytelnym podpisem wraz ze wskazaniem daty odbioru. Doręczanie decyzji odbywać się będzie z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Jednocześnie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, w ramach działań informacyjnych, celem wprowadzenia systemu powiadamiania SMS, osoby doręczające decyzje podatkowe dostarczą podatnikom formularze „Zgoda na kontakt telefoniczny lub przez pocztę elektroniczną w sprawie zbliżającego się terminu płatności lub w sprawie zaległości”:
- podatku od nieruchomości,
- podatku rolnego,
- podatku leśnego,
- łącznego zobowiązania pieniężnego,
- podatku od środków transportowych,
- opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Niniejszą zgodę można:
- złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta, ul. Piłsudskiego 17, Łuków, pokój nr 19 (parter)
- przesłać listownie na adres siedziby Urzędu- Urząd Miasta Łuków, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków
- przesłać za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej e-PUAP.
Wszelkich informacji na temat wymiaru podatków na rok 2021 udzielają pracownicy Referatu Podatków, Opłat Lokalnych i Niepodatkowych Należności Budżetowych Urzędu Miasta Łuków - tel. 25 797 66 14 i 25 797 66 15.