W dniu 1 kwietnia 2022 roku o godz. 9.00 odbędzie się LV zwyczajna sesja Rady Miasta Łuków. Sesja zostanie przeprowadzona w trybie zdalnym z sali konferencyjnej im. Jana Pawła II przy ul. Józefa Piłsudskiego 17 w Łukowie.
Porządek obrad:
1. Otwarcie.
2. Przyjęcie wniosków do przedstawionego porządku obrad LV sesji Rady Miasta.
3. Przyjęcie protokołów z LIII i LIV sesji Rady Miasta.
4. Sprawozdanie Burmistrza Miasta z wykonania uchwał Rady Miasta i działalności Burmistrza w okresie od LIII sesji Rady Miasta.
5. Informacja nt. stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego w mieście.
6. Informacja o planowanych działaniach podejmowanych w ramach promocji miasta.
7. Informacja o planowanych działaniach w kwestii pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na realizację zadań miasta.
8. Informacja o planowanych inwestycjach w 2022 roku.
9. Informacja dotycząca harmonogramu prac Zarządu Dróg Miejskich.
10. Informacja na temat sytuacji w mieście Łuków związanej z epidemią koronawirusa.
11. Informacja o funkcjonowaniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Wydziału Spraw Społecznych Urzędu Miasta za 2021 rok.
12. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za 2021 rok.
13. Sprawozdanie z działalności Społecznej Komisji Mieszkaniowej za 2021 rok.
14. Sprawozdanie z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla miasta Łuków na 2021 rok.
15. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla miasta Łuków na lata 2022-2024.
16. Podjęcie uchwały w sprawie wniosków pokontrolnych Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Łuków.
17. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Łuków za 2021 rok.
18. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku o nadanie Honorowego Obywatelstwa Miasta Łuków.
19. Podjęcie uchwały w sprawie nadania Honorowego Obywatelstwa Miasta Łuków.
20. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt oraz maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie dziecka w Żłobku Miejskim Nr 1 w Łukowie.
21. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia świadczenia "Łukowski Bon Żłobkowy".
22. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyjęcia "Regulaminu udzielania dotacji celowej stowarzyszeniu ogrodowemu prowadzącemu rodzinne ogrody działkowe na terenie miasta Łuków na zadania służące tworzeniu warunków dla rozwoju rodzinnych ogrodów działkowych określającego tryb postępowania, sposób jej rozliczenia oraz kontroli wykonania zadania".
23. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Łuków w 2022 roku".
24. Podjęcie uchwały w sprawie sezonu kąpielowego oraz wykazu kąpielisk w Mieście Łuków w 2022 roku.
25. Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych.
26. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie.
27. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiących własność Miasta Łuków.
28. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w Łukowie pomiędzy ul. Telimeny a ul. Rolniczą.
29. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2022 rok.
30. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
31. Wolne wnioski i informacje.
32. Zamknięcie.
Transmisja sesji będzie prowadzona na stronie internetowej Miasta www.lukow.pl. – link do transmisji znajduje się w zakładce Rada Miasta Łuków. W tej zakładce dostępne są także wyniki głosowań imiennych Państwa radnych.