Dodatek węglowy - komunikat

W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi wypłat dodatku węglowego informujemy, że wnioski o wypłatę dodatku węglowego przyjmowane są w Wydziale Spraw Społecznych Urzędu Miasta Łuków od 17 sierpnia 2022 r. Ostateczny termin na złożenie tych wniosków upływa 30 listopada 2022 r.

Do chwili obecnej do Wydziału Spraw Społecznych wpłynęło 3156 wniosków, ponad 2 400 wniosków zostało zweryfikowanych i pozytywnie rozpatrzonych. W poniedziałek 3 października 2022 r. została rozdystrybuowana kwota 4 815 000 zł. w formie wypłaty dodatków węglowych. Kwota ta obejmuje 1605 pozytywnie rozpatrzonych wniosków.

Pozostałe wnioski są nadal weryfikowane. Zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem do Wojewody Lubelskiego oczekujemy na przekazanie kwoty 2 400 000 zł. Zapotrzebowanie dotyczy części wniosków złożonych we wrześniu i październiku. Z chwilą przekazania przez Wojewodę kolejnej transzy środków na ten cel i po wprowadzeniu jej do budżetu Miasta będą sukcesywnie wypłacane wnioskodawcom, którym ten dodatek zostanie przyznany.