Burmistrz Miasta Łuków zaprasza do składania wniosków o wpis na listę rzeczoznawców majątkowych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego. Dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Łuków do 15 maja 2023 r.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są w Zarządzeniu Burmistrza Miasta Łuków nr 160/2019 z 18 listopada 2019 r. oraz Zarządzeniu Burmistrza Miasta Łuków nr 54/2023 z 17 kwietnia 2023 r.
Treść zarządzeń, treść ogłoszenia oraz załączniki dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej:
- Ogłoszenie Burmistrza Miasta Łuków z dn. 19 kwietnia 2023 r.
- Formularz wniosku w wpis na listę
- Określenie celu i przedmiotu wyceny (ceny brutto)
- Zarządzenie Burmistrza Miasta Łuków nr 160/2019 w sprawie powoływania biegłych rzeczoznawców majątkowych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez Burmistrza Miasta Łuków
- Zarządzenie Burmistrza Miasta Łuków nr 54/2023 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 160/2019 Burmistrza Miasta Łuków z dnia 18 listopada 2019 roku w sprawie powoływania biegłych rzeczoznawców majątkowych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez Burmistrza Miasta Łuków