Dzisiaj jest: 28 Kwietnia 2017   |   Imieniny obchodzą: Waleria, Ludwik, Paweł

Listy Burmistrza Łukowa Dariusza Szustka do Mieszkańców

Geoportal - System Informacji Przestrzennej Powiatu Łukowskiego

Organizacje pożytku publicznego

 

Pogoda

 

Polityka Jakości

Burmistrz Miasta ustanowił, zakomunikował pracownikom i wdrożył do realizacji następującą politykę jakości:

Polityką Urzędu Miasta Łuków jest sprawna i skuteczna realizacja zadań publicznych, zapewnianie profesjonalnej i przyjaznej obsługi Klientów oraz stałe podnoszenie standardu świadczonych usług.

Osiągamy to w wyniku wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością opartego na normie ISO 9001.

Wszyscy pracownicy Urzędu Miasta znają i rozumieją cele wdrożonego systemu, stale podnosząc swoją świadomość oraz kwalifikacje.

Deklarujemy, że nasz system jest ciągle doskonalony i spełnia ustalone wymagania.

Przyjęta przez Burmistrza Miasta Polityka Jakości wynika z naszej troski o satysfakcję klienta.

Systemem zarządza w imieniu Najwyższego Kierownictwa Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością.

Politykę realizujemy przez następujące cele strategiczne:
1) terminowość załatwianych spraw,
2) świadczenie usługi w sposób kompetentny,
3) szacunek i przyjazne nastawienie Urzędnika do Klienta
4) poprawę efektywności komunikacji z Klientami Urzędu i ze społecznością lokalną
5) szkolenie pracowników Urzędu i zapewnienia ich wysokich kompetencji
6) monitorowanie i doskonalenie procesów realizowanych przez Urząd w ramach wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością.

                                                               Burmistrz Miasta
                                                              ( - ) Dariusz Szustek
                                                                 30.04.2013 r.

 

Poradnik interesanta (ISO 9001:2008)