Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (nabór 2023 – zadanie jednoroczne)
Nr umowy o dofinansowanie: G/BRD/19/2023, aneks nr 1 z dnia 29 grudnia 2023 r.
Data zawarcia umowy o dofinansowanie: listopad 2023 r.
Całkowita wartość zadania: 334 535,70 zł (słownie: trzysta trzydzieści cztery tysiące pięćset trzydzieści pięć złotych, 70/100).
Koszty kwalifikowalne realizacji zadania: 323 773,20 zł (słownie: trzysta dwadzieścia trzy tysiące siedemset siedemdziesiąt trzy złote, 20/100).
Kwota dofinansowania: 259 018,56 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt dziewięć tysięcy osiemnaście złotych, 56/100).
Wkład własny w zakresie kosztu kwalifikowalnego zadania: 64 754,64 zł (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące siedemset pięćdziesiąt cztery złote, 64/100).
Koszty niekwalifikowalne: 10 762,50 zł (słownie: dziesięć tysięcy siedemset sześćdziesiąt dwa złote, 50/100)
Termin oddania zadania do użytkowania: czerwiec 2024 r.
Wykaz zrealizowanych działań w ramach inwestycji:
-
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
-
Podbudowa pod chodnik;
-
Podbudowa pod wjazdy;
-
Elementy;
-
Oznakowanie poziome i pionowe;
-
Tablica informacyjna.
W ramach realizacji zadania wybudowano drogę dla pieszych (strona lewa) przy ul. Sienkiewicza (102477L) w m. Łuków o długości 357 mb i szerokości 1,8 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z warstwami konstrukcyjnymi. Wykonane zostały zjazdy na posesje oraz ustawiono krawężniki, obrzeża betonowe i wykonano oznakowanie.