Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (nabór 2023 – zadanie jednoroczne)
Nr umowy o dofinansowanie: G/R/82/2023, aneks nr 1 z dnia 30 listopada 2023 r.
Data zawarcia umowy o dofinansowanie: 21 września 2023 r.
Łączny koszt realizacji zadania: 1 049 963,79 zł (słownie: jeden milion czterdzieści dziewięć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt trzy złote, 79/100).
Kwota dofinansowania: 524 981,79 zł (słownie: pięćset dwadzieścia cztery tysiące dziewięćset osiemdziesiąt jeden złotych, 79/100).
Wkład własny: 524 981,80 zł (słownie: pięćset dwadzieścia cztery tysiące dziewięćset osiemdziesiąt jeden złotych, 80/100).
Termin oddania zadania do użytkowania: czerwiec 2024 r.
Wykaz zrealizowanych działań w ramach inwestycji:
-
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
-
Podbudowy (parking);
-
Progi i wyniesienie;
-
Elementy ulic;
-
Nawierzchnie;
-
Chodnik i wjazdy;
-
Oznakowanie poziome i pionowe;
-
Wykonanie tablicy informacyjnej.
W ramach realizacji zadania wykonano remont ul. Wilczyńskiego (102517L) w m. Łuków o długości 611 mb. Wykonano nawierzchnię mineralno-bitumiczną asfaltową szerokości 5,9 - 6,5 m oraz ustawiono na jej krawędzi krawężniki uliczne, a w miejscach zjazdów i przejazdów krawężniki najazdowe (zaniżone). Wykonano: regulację wysokościową nawierzchni chodników, 2 progi zwalniające, wyniesione skrzyżowanie, nową nawierzchnię parkingów, oznakowanie pionowe i poziome. Odwodnienie jezdni - kanalizacja ze studzienkami ściekowymi (wpustami) zlokalizowanymi w części poza jezdnią.