Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (nabór 2023 – zadanie jednoroczne)
Nr umowy o dofinansowanie: G/BRD/18/2023, aneks nr 1 z dnia 29 grudnia 2023 r.
Data zawarcia umowy o dofinansowanie: listopad 2023 r.
Całkowita wartość zadania: 362 471,71 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt dwa tysiące czterysta siedemdziesiąt jeden złotych, 71/100).
Koszty kwalifikowalne realizacji zadania: 356 420,11 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt sześć tysięcy czterysta dwadzieścia złotych, 11/100).
Kwota dofinansowania: 285 136,08 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt pięć tysięcy sto trzydzieści sześć złotych, 08/100).
Wkład własny w zakresie kosztu kwalifikowalnego zadania: 71 284,03 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy dwieście osiemdziesiąt cztery złote, 03/100).
Koszty niekwalifikowalne: 6 051,60 zł (słownie: sześć tysięcy pięćdziesiąt jeden złotych, 60/100).
Termin oddania zadania do użytkowania: czerwiec 2024 r.
Wykaz zrealizowanych działań w ramach inwestycji:
-
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
-
Podbudowa pod chodnik;
-
Podbudowa pod wjazdy;
-
Elementy;
-
Oznakowanie poziome i pionowe;
-
Tablica informacyjna.
W ramach realizacji zadania przebudowano drogę dla pieszych (strona prawa) przy ul. Sienkiewicza (102477L) w m. Łuków o długości 357 mb i szerokości 1,8 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z warstwami konstrukcyjnymi. Wykonane zostały zjazdy na posesje oraz ustawiono krawężniki, obrzeża betonowe i wykonano oznakowanie.